Har du ett stort intresse för ledarskap, service och fastigheter? Willhem Stockholm söker nu en duktig teknisk förvaltare.
Som teknisk förvaltare har du ett övergripande ansvar för dina fastigheter samt för att leda, styra och utveckla din personal. Region Stockholm som idag består av ca 2 600 lägenheter belägna i Hässelby, Blackeberg, Kallhäll, Viksjö, Bromma, Fittja och Tullinge.
Rollen:
Du arbetar som teknisk förvaltare med ansvar för vår bovärdsorganisation. Ditt ansvar innebär att värdesäkra och förbättra våra fastigheter. I din roll arbetar du både operativt och strategiskt och har budgetansvar Till din hjälp har du både 15 kollegor på orten men också spetskompetens på huvudkontoret i Göteborg. Du rapporterar till Fastighetschefen, Stockholm.
Dina arbetsuppgifter:
- Daglig ledning av underställd personal för fastigheternas skötsel, standard och service
- Fördela och följa upp budget för inre underhåll
- Planera och genomföra löpande underhåll
- Kontinuerligt utveckla och upprätthålla en hög servicekänsla hos dig själv och din personal
- Dagliga aktiviteter inom planering, styrning och uppföljning av värme, vatten, el och avfallshantering
- Kontinuerligt arbeta med att stötta, utmana och utveckla din personal genom ett aktivt ledarskap
Din kompetens och person:
- Vi vill att du har lämplig eftergymnasial eller yrkesutbildning.
- Vi vill att du har goda kunskaper för att bedöma fastigheternas möjligheter och begränsningar.
- Du är arbetat med fastighetsförvaltning under några år och är inte främmande inför de frågor som kan uppstå i bostadsfastigheter.
- Du har tidigare erfarenhet av budgetansvar.
- Vi vill helst att du har ledarerfarenhet.
Du är en drivande, nyfiken och prestigelös person som kan och vill samarbeta med olika slags människor för målets bästa. Du har ett genuint intresse av ledarskap och service. Du är kommunikativ, lyhörd, kreativ och har förmågan att skapa resultat. Som chef är det också viktigt att du är en trygg person som kan delegera och har förmåga till helikopterperspektiv.
Vad får du:
Du får arbeta i ett bolag med ett långsiktigt ägande och engagemang. Du får en organisation som tar kompetensutveckling av sina medarbetare på allvar. Vi arbetar även mycket med kompetensutbyte och vi är inte rädda för att be kollegor eller stödfunktioner om hjälp. Willhem är ett bolag som vill skapa trygga boenden för sina hyresgäster och en rolig och utvecklande arbetsmiljö för alla sina medarbetare. Du rapporterar till vår Fastighetschef Stockholm och utgår från vårt kontor i Alvik.
Din ansökan:
I denna rekrytering samarbetar vi med BSL Rekrytering AB. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuarbete sker löpande. Din ansökan skickar du till emi@rekrytering.nu. Bifoga cv och gärna personligt brev. Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta Emi Irefalk-Laffan på telefon 0733-519705.
Om Willhem:
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Vi är ett ungt företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som för våra medarbetare. Nya idéer inom service, fastighetsutveckling, hållbarhet och IT ska göra oss till Sveriges mest nyskapande bostadsbolag. Ägare är Första AP-fonden. Läs mer på willhem.se