Our Blog

Uthyrningsassistent

Stendörren Fastigheter AB är ett börsnoterat fastighetsbolag som äger, utvecklar och förvaltar lokaler som gör skillnad. Det betyder att vi arbetar tillsammans med våra hyresgäster för att tillhandahålla ändamålsenliga lokaler med konkurrenskraftiga hyror, främst i Storstockholm och Mälardalen. Vi driver även projektutveckling av befintliga byggnader och tidigare onyttjad tomtmark på våra fastigheter. Stendörren har idag ca 110 fastigheter med en total uthyrbar area om ca 675 000 kvadratmeter och över 700 hyresgäster, vilka huvudsakligen bedriver verksamhet inom logistik och lätt industri. Mer information om bolaget och hur vi arbetar finner du på www.stendorren.se

Stendörren söker Uthyrningsassistent med struktur

Som Uthyrningsassistent är din primära uppgift att assistera och avlasta våra uthyrare så att de ännu mer kan var ute på marknaden och hos våra potentiella kunder.  Tjänsten är ny så du får vara med om att definiera rollen. Uthyrningen arbetar både operativt och strategiskt och i nära samarbete med både förvaltning och marknadsavdelningen så din tjänst är varierande med bredd och djup.

 Dina arbetsuppgifter:

  • Assistera administrativt i uthyrningsprocessen, från vakans till uthyrd lokal
  • Arbeta aktivt med vakanta lokaler genom att lägga upp objekt i utvalda kanaler
  • Koordinera materialfrågor
  • Skriva offerter och avtal och tillse god administration av dessa
  • Driva och genomföra administrativa projekt
  • Ansvara för kontinuerlig uppdatering av kunddatabas
  • Samverka internt med marknadsavdelningen, förvaltning och övriga i bolaget
  • Viss säljbearbetning
  • Medverka till omvärlds- och konkurrensbevakning
  • Aktivt delta i uthyrningsgruppens utveckling
  • Övrigt som kan följa med tjänsten

Din bakgrund:

För tjänsten som uthyrningsassistent är din personliga attityd viktigare än formella meriter dock har vi identifierat några önskemål.

  • Du har säkerligen erfarenhet av servicesektorn och provat på rollen som administratör i 1-2 år
  • Du är i början av din karriär
  • Du har goda kunskaper i Office-paketet
  • Vana av CRM-system är meriterande
  • Du har goda kunskaper i svenska och kan uttrycka dig väl i både muntligt och skriftligt
  • Körkort är ett krav då vårt bestånd är utspritt runt Mälardalen

Du är prestigelös, har lätt att uppfatta vad som behöver göras och fångar gärna upp det där som har en tendens att falla mellan stolarna. Du har god struktur, ordning och reda i ditt arbete. Du trivs med att förbättra och förfina det vi har samtidigt som du också gärna kommer med nya idéer. Som person är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende. Du känner att assistentrollen passar dig och har intresse, vilja och förmåga att hjälp andra och anstränger dig i att leverera lösningar.

Vi erbjuder:

Stendörren kan erbjuda ett omväxlande och utvecklande arbete i en ung, entreprenöriell och öppen kultur. För oss är det viktigt att alla trivs och utvecklas på jobbet, och att alla medarbetare bidrar till vårt goda företagsklimat. Därför gör vi som företag allt för att underlätta både trivsel och utveckling av både enskild medarbetare och avdelningar. Du tillhör i vårt uthyrnings- och marknadsteam som idag har sju medarbetare och rapporterar till vår Marknads- och uthyrningschef.

Din ansökan:

Känner du att tjänsten som förvaltningsassistent är rätt för dig? Då vill vi gärna ha din ansökan – som vi självklart behandlar konfidentiellt och i enlighet med GDPR – så snart det går då vi urval och intervjuarbete sker löpande.

I denna rekrytering samarbetar vi med BSL Rekrytering AB. Din ansökan skickar du till emi@rekrytering.nu. Bifoga cv och gärna ett personligt brev. Har du ytterligare frågor är du naturligtvis välkommen att kontakta Emi Irefalk-Laffan på telefon 0733-519705.

Tags:

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!